Sunday, June 27, 2010

Mõningaid luuletusi

*Pärast surma saan oma laeva,
mille tulesid ise ei näe.
Enne seda mu kallis sain taeva
ja õitseva maa sinu köest.

*Ei loonud saatus mind planeediks.
Mul võimalusi 2 vaid:
kas jääda kodutuks planeediks
või saada täheks langevaks.

*Anna andeks armas,
et mu kael on karvas,
lagipea on lage,
musi maik on mage,
habe pulsti vajund,
hambad ussitanud,
rinnus piibupigi,
süda ometigi,
hoiab sinu ligi.

*On asju mis ei Purune,
hetki mis ei Unune
ja inimesi keda ei Unustata!

*VÕITJA on inimene,
kes tahab ja oskab olla tema ise.
KAOTAJA ei söenda olla tema ise,
ei julge võtta oma saatust enda kätesse.

*Ei, ära ütle.
Ära ütle.
Ma tean. Sa näed mu silmist,
et ma tean.
Just sellepärast
sõber vaiki, vaiki.
On vaikimine mõnikord nii hea,
sest sõnad saand on kaubaks
mustal turul.
Neist tõe jaoks pole enam ükski hea.
Ja tõde sõnaks saades ruttu kulub.
Sa ära ütle - vaiki,
ole hea.

*Ei ole õige öelda,
et inimesed tulevad
ja lähevad.
On inimesi, kes tulevad
ja kunagi ei lähe.
Nad on sooja hommiku
sarnased.
Nad tulevad ja tulevad
ja tulek on lõputu
lähenemine.
On inimesi, kes lähevad
ja nende ümber
võbisevad varjud.

No comments:

Post a Comment