Tuesday, June 22, 2010

Lapsesuu

*Ekstreemsused on need, mis inimese küljes ripuvad.
*Tüdrukud ei saa seistes pissida, kuna neil pole kuskilt kinni hoida.
*Minu ema on väga ilus. On kohe näha, et ta kunagi noor oli.
*Suleliste hulka kuuluvad kõik sulgedega elusolendid: kanad, haned, pardid, linnud ja indiaanlased.
*Magamise ajal on hea aken lahti hoida, sest hingamine on tervisele kasulik.
*Minule pole köhasiirupit vaja, ma saan ka ilma selleta köhida.
*Ükskord ma olin nii haige, et mul oli 40 kilo palavikku.
*Snitsli tegemisel tuleb kõigepealt liha surnuks kloppida. Kõige parema meelega söön ma riisipudingit õunakompostiga. Mineraalvesi ilma gaasita mulle ei meelid, see on liiga vedel.
*Ma pean pidevalt oma tuba koristama, hoolimata sellest, et ma sündisin lapsena ja mitte orjana.
*Banaani ma ei saanud süüa, sest ema oli selle liiga kõvasti kinni pannud.
*Minu emal on beebi kõhus, aga ma ei team kuidas tal õnnestus see alla neelata.
*Emadega ei tohi norida, sest nad on kasulikud.
*Trooja hobune oli ainult väljast hobune, seest oli see vagunelamu.
*Kui meil isa ei oleks, peaksime kõik toiduülejäägid ära viskama.
*Kui mehel lapsed on, siis on tal ka naine kaelas.
*Kui armunud esimest korda suudlevad, kukuvad nad kohe ümber ja ei tõuse enne tundi aega püsti.
*Tüdrukutele on parem mitte abielluda, aga poitstele on koristajat vaja.
*Minu vanaema tundis veel dinosauruseid.
*Jeesus oli nii ilus, et teda ei tahetud maha matta, vaid naelutati ristile.
*Armastuse puhul saadakse alguses ühe noolega pihta, aga mis pärast seda tuleb, ei tohiks enam haiget teha.
*Vanaemad enam piima ei anna. Vanaema on pere kõige kallim osa, tal on vanakraami väärtus.
*Mina veel sõlme ei oska, sellepärast seob ema mu jalad ise kinni.
*Poolsaar on saar, mis veel päris valmis pole.
*Vanaema on nii paks, sest ta on headust täis.
*Kui vanaemal hammas valutab, paneb ta hambad lihtsalt klaasi.
*Issi külvab seemned ja emme muneb muna, nii tulevad beebid.
*Minu vanaisa on peast paljasjalgne.
*Kui arst opereerida tahab, tuleb ta kõigepealt steriliseerida.
*Kuu peal inimesed elada ei saa, sest poolkuu ajal poleks neil seal ruumi.
*Minu vanaisal ametit pole, ta ongi lihtsalt vanaisa.
*Mida vanemaks inimene saab, seda kallimaks lähevad ta hambad.
*Tore, et vanaisa ja vanaema koos hauas on, nii saavad nad vähemalt juttu ajada.

No comments:

Post a Comment