Sunday, June 27, 2010

Häid laulusõnu filmist Brother Bears.

ESIMESEST OSAST:

*Kuhu ma ka ei vaata,
olen kellelegi haiget teinud.
Mul pole midagi öelda,
tehtut olematuks ei tee.
Teeksin kõik, mis suudan,
annaksin kõik, mis mul on,
aga rada, mida otsin,
on nüüd minu eest varjul.
Mind usaldasid, uskusid,
aga ma vedasin sind alt.
Su eest nii paljut varjasin,
kuid häbi varjata ei saa.
Palun vaid, et keegi tuleks
ja sind su valus lohutaks.
Pole väljapääsu süngusest.
Pole lootust, tulevikku..
Tean, et vabaks iial ma ei saa.
Muud teed ma lihtsalt ei näe.
Mind hirmutab uus päev.

*Kui sa kuuled öösel häält,
ja see ütleb, et kõik saab korda,
siis see olen mina.
Kui sa tunned,
et kellegi käsi juhatab sind,
kui sul näib, et käid vale rada,
siis see olen mina.
Pole mäge, mille otsa
ma ei suudaks ronida.
Sinu pärast ujuksin ka üle ajajõe.
Kui sina kõnnid oma teed
ning mina oma,
näed valgust säramas.
Ja see olen mina.
See olen mina.

TEISEST OSAST:

Naljakas, et kõik võib muutuda,
see, mida tunnen praegu,
pole sama, mida tundsin eile.
Mu südames on rohkem,
kui oskasin ette kujutada.
Tunded, millest midagi ei teadnud,
ja see oli alles algus.
Olen nii palju asju
tähelepanuta jätnud.
Aga see kõik on minevik.

Nüüd saan aru ma,
et nii palju on veel õppida.
Olen maailma jaoks valmis,
ega karda minna.
Nüüd saan aru ma,
et nii palju on veel tunda.
Mu süda teab, et see on päris.
See ammu unustatud osa minust
nüüd mind kutsub.
Ja mul on tunne nagu kodus.

Oleme algusest peale sõbrad olnud.
Me oleme kuidagi määratud koos olema.
Tunnen, et oled näidanud mulle,
kuidas leida koduteed.

Nüüd saan aru ma,
et nii palju on veel õppida.
Olen maailma jaoks valmis,
ega karda minna.
Nüüd saan aru ma,
et nii palju on veel tunda.
Mu süda teab, et see on päris.
See ammu unustatud osa minust
nüüd mind kutsub.
Ja mul on tunne nagu kodus.

Õpin jälle naeratama,
olen vaba oma südant näitama,
teades, et suudan teha asju,
mis varem näisid liiga rasked.
Vaatan sinu silmadesse
ja näen oma teist poolt.
Ma ei teadnud, et seda tahan.
Nüüd on mul kõik, mida vajan.
Olen nii palju asju
tähelepanuta jätnud.
Aga see kõik oli minevikus.

Nüüd saan aru ma,
et nii palju on veel õppida.
Olen maailma jaoks valmis,
ega karda minna.
Nüüd saan aru ma,
et nii palju on veel tunda.
Mu süda teab, et see on päris.
See ammu unustatud osa minust
nüüd mind kutsub.
Ja mul on tunne nagu kodus.

No comments:

Post a Comment